X

لوازم یدکی ام جی

۰۹۱۲۵۶۶۳۷۱۳ شماره همراه:
لوازم یدکی ام جی
در این مقاله به معرفی مشهورترین محصولات ام جی و لوازم یدکی ام جی می‌پردازیم.
فروشگاه لوازم یدکی سهند یدک
فروشگاه لوازم یدکی سهند یدک

معرفی خودرو و لوازم یدکی ام جی

ام جی یکی از شرکت‌های خودروسازی انگلیسی است که در سال ۱۹۲۴ تاسیس شده است و اتومبیل‌های متنوعی در کلاس‌های گوناگون تولید می‌کند. این برند بعدها به سمبل ماشین‌های اسپرت انگلیسی مشهور شد و در سرعت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. لوازم یدکی ام جی نیز از دیگر محصولات این کمپانی است که در کنار آن تولید می‌شود و از طول عمر بالایی برخوردارند. در این مقاله به معرفی مشهورترین اتومبیل‌های ام جی می‌پردازیم و نحوه تامین قطعات یدکی این برند را برایتان شرح خواهیم داد.

ام جی RX5

این خودرو شاسی بلند دارای جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه است و موتور آن ۱۹۹۵ سی سی حجم دارد. ام جی RX5 قرار بود تا برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ وارد بازار ایران شود، ولی به دلیل تحریم‌ها همکاری‌های لازم انجام نشد. به همین دلیل از این سری تعداد محدودی وجود دارد. خودرو ام جی RX5 ای متریال عالی ساخته شده و کیفیتی عالی دارد؛ به همین دلیل طول عمر آن نیز بالاست. ناگفته نماند که به دلیل تعداد کم این خودرو در ایران می‌توان گفت که لوازم یدکی ام جی RX5 نیز به تعداد انگشت شمار وجود دارد که معمولا با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند.

مشخصات فنی ام جی RX5

  • دارای ۶ دنده
  • تعداد سوپاپ ۱۶
  • نوع موتور بنزینی دارای توربو
  • تعداد سیلندر ۴
  • نحوه آرایش سیلندرها خطی مستقیم

ام جی 6 مگنت

یکی دیگر از محصولات کمپانی ام جی مگنت است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در کلاس بدنه سدان ساخته شد. اما به دلیل عدم استقبال تولید آن تنها تا سال ۲۰۱۶ ادامه پیدا کرد و نسل دوم آن تولید نشد. در ایران نیز ام جی 6 مگنت برای مدت زمان محدودی عرضه شد که ادامه دار نبود. به همین دلیل لوازم یدکی ام جی در این محصول نیز از تعداد کمی در ایران برخوردار است.

مشخصات فنی ام جی 6 مگنت

  • تعداد سیلندرها 4
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه‌ای
  • حداکثر توان خروجی ۱۶۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
  • تعداد دنده ۵
  • سیستم انتقال قدرت موتور جلو دیفرانسیل جلو
  • نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ

ام جی GT

فروش این خودرو از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و می‌توان آن را رقیب کیا ریو و هیوندای اکسنت دانست. اما چیزی که درباره ان باید بدانید عرضه ضعیف و یا مدل دست دوم ام جی 6 مگنت در ایران است که باعث شده تا طرفداران زیادی نداشته باشد. این خودرو که در کلاس بدنه سدان تولید می‌شود، دارای ویژگی‌های قابل قبولی است که متاسفانه به دلیل عرضه نه چندان زیاد باعث به حاشیه رفتن آن شده است.

مشخصات فنی ام جی 6 مگنت

  1. تعداد سوپاپ ۱۶
  2. محل قرارگیری موتور در جلو
  3. ظرفیت باک ۵۵ لیتر
  4. محل قرارگیری سیلندرها خطی مستقیم

لوازم یدکی ام جی 550

این خودرو از سال ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۲ وارد ایران شد ولی به دلایل زیادی از جمله ورشکستگی نتوانست دوام بیاورد. ولی بعدها به نام برند رووی دوباره وارد بازار شد. ام جی 550 در کلاس بدنه سدان تولید می‌شد و تعداد سیلندرهای آن ۴ عدد است. همچنین با داشتن سیستم مدیریت پایداری خودرو و تریم داخلی چرمی گزینه خوبی برای تمام اقشار جامعه است. لوازم یدکی ام جی در این محصول نیز به وفور در ایران پیدا نمی‌شود.

مشخصات فنی ام جی 550

  1. ظرفیت باک ۶۲ لیتر
  2. توان خروجی ۸۸ اسب بخار
  3. تعداد دنده ۵
  4. سیستم انتقال قدرت موتور جلو دیفرانسل

ام جی 6 نیوفیس

این خودرو محبوب برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ وارد بازار جهانی شد و با ظاهر شیک خود به عنوان یکی از خودروهای کلاس سدان توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. در طول سال‌ها تغییراتی در آن ایجاد شد و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. لازم به یادآوری است که ورود آن به ایران در سال‌های اخیر کم شده است و شاهد افزایش قیمت لوازم یدکی ام جی در این محصول هستیم.

مشخصات فنی ام جی 6 نیوفیس

  • حجم موتور ۱۷۹۸ سی سی
  • تعداد سیلندر ۴ عدد
  • توان خروجی ۸۹ اسب بخار
  • ظرفیت باک ۶۲ لیتر

ام جی 360 توربو

این خودرو نسل جدید ام جی 350 است که در سال‌های اخیر در ایران مونتاژ شده و تولید شد. موتور باکیفیت، کم مصرف بودن، پیشرانه قوی و سواری نرم از جمله ویژگی‌های ام جی 360 توربو است که به وضوح حس می‌شود.

مشخصات فنی ام جی 360 توربو

  • کلاس بدنه سدان
  • حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی
  • تعداد سیلندر ۴
  • تعداد سوپاپ ۱۶
  • محل قرارگیری موتور جلو

ام جی 3 اتوماتیک

این خودرو هاچ بک با داشتن ۴ سیلندر و جعبه دنده نیمه اتوماتیک یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در سطح بین‌المللی است. حجم موتور آن ۱۵۰۰ سی سی است و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵ لیتر مصرف می‌کند.

مشخصات فنی ام جی 360 توربو

  1. تولید کشور چین
  2. توان خروجی ۷۱ اسب بخار
  3. ظرفیت باک ۴۵ لیتر
  4. سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه‌ای

دیگر محصولات ام جی کدامند؟

  1. ام جی 3 اتوماتیک
  2. ام جی 350 اتوماتیک
  3. ام جی 360 اتوماتیک
  4. ام جی GT6

لوازم یدکی ام جی

به دلیل اینکه این خودرو در ایران چندان رواج ندارد، می‌توان گفت که لوازم یدکی آن نیز در تعداد کم و قیمت بالا عرضه می‌شوند. همچنین برای خرید آن‌ها باید به سراغ نمایندگی‌های معتبر رفت. اگر قصد خرید قطعات یدکی ام جی دارید، ما در کنار شما هستیم تا با تامین آن‌ها بهترین قطعات را تقدیمتان کنیم.

خرید آنلاین قطعات یدکی

اگر قصد دارید تا از قیمت لوازم یدکی ام جی مطمئن شوید، می‌توانید با همکاران ما تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را دریافت کنید. کارشناسان ما در کنار شما هستند تا با راهنمایی‌های دقیق هرآنچه را که نیاز دارید در اختیارتان قرار دهند.

کلام پایانی

تامین لوازم یدکی ام جی و دیگر اتومبیل‌ها مسولیت اصلی ماست. اگر قصد خرید دارید توصیه می‌کنیم که بهترین برندها را با نازل‌ترین قیمت از ما بخواهید. ما در کنارتان هستیم تا در اسرع وقت قطعات مورد نیاز را تقدیمتان کنیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید